12.04.2013

Kto lubi tańczyć ? A kto umie ... :) ? Ja osobiście lubię, ale jeśli chodzi o to czy umiem to chyba tak raczej po swojemu, nigdy lekcji tańca nie brałam więc kroków nie znam, chociaż wiem która muzyka to walc :) Natknęłam się niedawno na zbiór wzorów par tańczących różne tańce, póki co dwa wyhaftowałam i dwa zaprezentuję, ale nie spocznę, bo mi się podobają :)

Pierwsze TANGO (powędrowało jako prezent urodzinowy do kuzynki Ani z Kisielina). 
Jest coś bardzo wyjątkowego w muzyce TANGA; niesie ona w sobie atmosferę emocjonującego oczekiwania. Ukrywane, mocne, falami narastające dźwięki muzyczne tworzą nastrój dramatu i tajemniczości, nieuniknionej konfrontacji zmieniającej się raz po raz w podniecające zaproszenie, któremu nie możne się oprzeć.Czy tak jest nie mnie oceniać, ale zapewne osoby które potrafią tańczyć tango doskonale wiedzą że jak raz spróbowały to już nie przestaną ....
Poniżej CHARLESTON (jeszcze nie oprawiony, w wersji roboczej).
CHARLESTON to taniec towarzyski o żywym tempie.  Jest ważnym elementem kultury tanecznej, tańczony w wielu kombinacjach: solo, z partnerem, bądź też w grupie par lub solistów. Mnie kojarzy się z filmami i zdjęciami z dawnych lat 60 lub 70. Ale miło popatrzeć, pewnie jeszcze milej tańczyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!