3.06.2013

Już czerwiec, szybko leci ten czas. Niedługo lato i wakacje, czas upragniony i wyczekiwany przez wszystkich a głównie przez dzieciaki :)

Tak opowiadam o Polesiu a nie wspomniałam co to? Polesie to kraina geograficzna i historyczna, leżąca głównie na terytorium obecnej Białorusi i Ukrainy, oraz częściowo Polski i Rosji.  Tereny równinne, obsadzone różną roślinnością, często już opuszczone. Byłam raz przy granicy Białorusi, po stronie Polski niedaleko miejscowości w której urodziła się moja babcia. Niezwykłe przeżycie. Granica zachodnia Polski przy której mieszkałam wiele lat i gdzie jest mój dom rodzinny jest wyznaczona po prostu korytem rzeki, a wschodnia granica jest zupełnie inna, wyznaczona przez człowieka, ciągnąca się przez pola i lasy. Patrząc na nią widać drut kolczasty, zaorany pas i napisy wejście wzbronione. Przykry widok. Ale wiele czynników historycznie się na to złożyło i prawdopodobnie tak już zostanie.

I oczywiście koszula mojego wykonania :) Własność pani Stasi P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!