4.12.2013

kalendarz adwentowy c.d.

Skończony prezent dla Zosi, już jakiś czas temu ale czekałam jak dojdzie do niej przesyłka i tak mi zeszło...a adwent już trwa. Ale podsyłam jakby jeszcze kogoś zainspirował :) I jak Wam się podoba ? Ja jestem zadowolona z końcowego efektu....wiadomo zawsze może być lepiej ale uważam że wyszło nie najgorzej :) Mam nadzieję że Zosi się spodoba , bo na tym zależy mi najbardziej !

Kalendarz przed wypełnieniem woreczków.


Napis, czyli imię obdarowanej wycięty z materiału i literki obszyte cekinami
w różnych kolorach (niestety ręczna robota).


















Cały kalendarz obszyty jest czerwoną satynową wstążką (taśmą), podobnie zawieszki zrobione także ze wstążki. W trzech miejscach przyszyte po dwie wstążki, aby można je było gdziekolwiek zawiązać
i zawiesić kalendarz.


Kalendarz w całej okazałości z zawiązanymi woreczkami....


...i z woreczkami z zawartością.


Woreczki wykonałam z różnych materiałów, na każdym wyszyłam numer od 1-24 tyle ile jest dni do Wigilii i do każdego przyszyłam wstążeczkę. A każdy z nich do materiału został przyszyty ręcznie przy pomocy guzika. 








Do woreczków powędrowały cukierki, lizaki, naklejki, które Zosia uwielbia i inne niespodzianki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!