1.07.2014

Dla Karolka

STO LAT w dniu Jego 3 urodzin :)

Tort- traktor,zielony na zamówienie Jubilata !










Poniżej Jubilat z młodszym bratem zdmuchują świeczki :)


Biszkopt z 10 jaj, upieczony w prostokątnej blaszce, biały bez dodatków barwnika ani kakaa. Po utworzeniu traktora przełożyłam go masą czekoladową, brzoskwiniami z puszki, dżemem i różą w cukrze. Następnie śmietankową masę zabarwiłam na zielono, wcześniej odkładając kilka łyżek niezabarwionej śmietany żeby zrobić okna traktora. Po utworzeniu traktora obłożyłam go masą czekoladową wokół i włożyłam kierowcę/człowieczka tak jakby traktor ugrzązł na polu. Komin zrobiony z wafelka. Mnie dzieło jakoś nie zachwyciło ale Jubilat baaardzo zadowolony z to znaczy że cel osiągnięty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!