3.04.2015

pisanki EKO :)

Malowane woskiem pszczelim, naturalnym , prosto od sąsiada pszczelarza :) 
A kolory zostały nadane również od barwników naturalnych: łusek cebuli, świeżego żyta i z buraczków ćwikłowych... i jak Wam się podobają ? 









Na czyste jajko nanosiłam wzór z wosku pszczelego za pomocą patyczka do którego były wbite szpilki z różnej wielkości łepkami, te łepki właśnie zanurzałam w ciekłym wosku i tworzyłam co dusza i ręka wymyślą :) Następnie po wysuszeniu wosku wrzucałam do farby, chwila  i gotowe :)

A dzisiaj ma urodziny mój brat bliźniak więc przesyłam Mu serdeczne życzenia ze śpiewem na ustach STO LAT.....NIECH ŻYJE NAM !!!!!!!!!!!!!



2 komentarze:

  1. No to i Twoje urodzinki:) Wszystkiego dobrego:)
    Fajnie mieć brata bliźniaka:)
    pisanki ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadza się, dziękuję :)
    a takiego brata jest fajnie mieć... kiedyś jedno za drugim wszędzie szło, w liceum to nawet niektórzy myśleli że jesteśmy parą, bo wszędzie razem... ale teraz trochę się pozmieniało :) Ale i na takie zmiany przychodzi czas.
    A dla ciekawości powiem że dwa miesiące przed naszym urodzeniem, lekarz mamie wpierał że jest tylko jedno dziecko :P ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!