4.03.2016

szafeczka na klucze


Już jest u nowych właścicieli więc mogę się chwalić :)
Wykonana specjalnie dla Przyjaciół Moniki i Mieszka do ich domku w sumie to korytarza/wiatrołapu... czy jak to fachowo się nazywa....


Mieli taką bardzo malutką szafkę na klucze i przy okazji którejś z wizyt zagaiłam temat
 no i plany zostały zrealizowane :)

Cała szafka została pomalowana bejcą brązową, poza przodem i tyłem drzwiczek, tam z przodu zamieściłam serwetkę z różami a w środku miał być piękny tranfesr ale wyszedł jak wyszedł czyli kiepsko jeszcze .... no i uzupełniłam go kwiatkami wyciętymi z tej samej serwetki co została przyklejona na przód. Po wszystkim pociągnęłam bejcę pędzlem na sucho i biała farbą 
(Monia chciała białą szafkę więc jej namiastka była.... bo cała biała jakoś nie przemawiała do mnie hehe... taki kompromis :) )




I sznurek dla ukrycia niedociągnięć !!!



Obdarowanym prezencik się podoba a Wam ? 

p.s. Klucze zapożyczone do zdjęcia od średniego synka- ich wielbiciela  :)

4 komentarze:

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!