2.06.2016

BN- czerwiec

Uli ten miesiąc jest gwiazdkowy...


Bardzo prosty temat, niejedna powie... otóż z jednej strony tak bo co to zrobić gwiazdkę, z drugiej jednak trudny bo na jaką gwiazdkę się zdecydować he ??? U mnie poszło łatwo bo już jakiś czas temu sprawdzałam dostępność wzorów w technice iris folding (zaczerpnęłam nazwę z jakiegoś bloga, kompletnie nie wiedziałam że tak się ta technika nazywa) i się mi teraz lampka zapaliła. Otóż i w zabawie u Uli i w kolejnych w tym miesiącu będą karteczki w tej technice. Do zabawy u Uli powstały dwie gwiazdki a zarazem dwie karteczki. I w tym miejscu chcę podziękować Zosi, naszej małej Córeczce, za to że dzisiaj tak duuuużo spała w ciągu dnia i pozwoliła mi wykonać te i inne karteczki do czerwcowych zabaw.... chłopcy jak zawsze byli zajęci swoimi sprawami ale dla Was też duży BUZIAK :*




U gory na żółtym, poniżej na zielonym tle:



Trochę cienki papier przyklejałam jako te paseczki i mało widać tą przestrzeń ale ćwiczenie czyni mistrza :) I muszę przyznać że spodziewałam się że więcej papieru idzie, nacięłam tych paseczków.... będę musiała je kiedyś zużyć bo szkoda wyrzucać....

29 komentarzy:

  1. Agatko bardzo fajne wyszły😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gwiazdki i bardzo wdzięczna technika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda. Bardzo ładne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne gwiazdki Ci wyszły - świetnie podobierałaś papiery. Tak ładnie zawijaski się w nich układają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Agatko :) i super szybko uwinęłaś się w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, tempo tym razem nawet mnie zaskoczyło :)

      Usuń
  7. Agatka, świetny pomysł z tymi paseczkami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! A dzieci to widać istne aniołki, wiedzą kiedy i jak mają się zachować, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa...gdyby tak zawsze było z tymi Aniołkami...marzenie ;P

      Usuń
  9. Wciągnęła cię ta metoda ozdabiania karteczek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Ostatnio robiłam choinkę i też spodobała mi się ta technika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pamiętam Gosiu Twoją choinkę, właśnie od niej się zaczęło poszukiwanie innych wzorów niż bombka, zdziwiłam się że inne rzeczy też da się zrobić tą techniką :)

      Usuń
  11. piękna patchworkowa gwiazdka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki! Cieszę się tym bardziej że i ja zrobiłam swoją w tej technice :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!