3.06.2016

kartki przez cały rok-czerwiec

Dzisiaj czas na karteczki do zabawy u Ani. W tym miesiącu uwinęłam się szybciorem bo chcę mieć czas na haft i ogródek a i dzieciarnia też chce mieć mamuśkę, nie wspominając już o mężu hehe... i czerwiec to też czas wielu wyjazdów i imprez rodzinnych zatem tempo szybsze :) Na szczęście jak wczoraj wspominała Córa doskonale mnie wyczuwa i stara się pomagać jak może :)


Zatem, ta sama technika co przy karteczce do zabawy Uli, iris folding. I u mnie jak zwykle poza obowiązkowymi to wygrała wielkanoc, żeby za rok było mniej do zrobienia :)


Kolorowy motylek w różu, pewnie podaruję tą karteczkę jakiejś dziewczynce na urodzinki, mam jeszcze bardziej fikuśnego motylka do wykonania w tej technice ale to może przy kolejnej okazji :)
 A poniżej ostrokrzew, dwie karteczki, bo bałam się że Ania tej po lewej z dzwoneczkiem nie zaliczy bo listki niby są ale to nie cała gałązka więc stwierdziłam że się poprawię i zrobię coś lepszego :)


 I największe moje osiągnięcie (no może na równi z motylkiem). Jak zobaczyłam ten wzór to sobie pomyślałam że za trudny ale wykonanie jego nie było takie złe, jednak następnym razem muszę mniejszy wydruk zrobić bo kartka wyszła spora 15cm x 15cm ale ujdzie :)


i cały komplet czerwcowy:


I co Wy na to ?
Miłego i słonecznego, pełnego weny dzionka życzę :)

42 komentarze:

  1. Szybka jesteś, a kartki piękne zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Perszing jesteś, widać że ta metoda ozdabiania karteczek spodobała ci się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko się uwinęłaś :)
    Karteczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...też się dziwię że tak szybko poszło :) i cieszę się że karteczki przypadły do gustu :)

      Usuń
  4. Agatko jeszcze raz gratuluję wyróżnienia od Ani. Nie dziwię się,że baranek x7 bi to bardzo ładna grafika.
    A dzisiaj też poszłaś jak burza bardzo efektowna technika karteczkowa. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyróżnienia ? Jeszcze o niczym nie wiem heheh... ale gęba się już cieszy :)
      no tak masz rację Marzeno szaleństwo na całego :P ściskam również !!!

      Usuń
  5. A ja jeszcze nie zdążyłam zajrzeć do Ani, a tu pierwsze prace :) Śliczne kartki Ci wyszły, najbardziej urzeka mnie motylek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki zrobiłaś :) - dziewczyno ale Ty masz tempo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i sama się dziwię, że się tak udało :)

      Usuń
  7. No to przyznaję bez bicia zaskoczyłaś mnie na całej linii . Nie spodziewałam się tak szybko czerwcowych karteczek . Gratuluję pomysłu bo przyznaję że nie widziałam wzorów iris foldnig na motylka koszyczku nie wspominając. Dziękuję Agatko za udział w zabawie , karteczki zaliczone na 6 a ja zapraszam do mnie na podsumowanie maja, bo czeka tam na Ciebie niespodzianka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też nie sądziłam że tak szybko zrobię te karteczki i że znajdę do wszystkiego wzory ale postanowiłam spróbować (najśmieszniejsze jest to że na lipiec kartki też zrobiłam....rozpędzona...) i Aniu już pędzę poczytać i popodziwiać post z podsumowaniem i dziękuję za niespodziewane wyróżnienie !!! uściski !

      Usuń
  8. Kobieto, ile godzin ma Twoja doba?:)
    Karteczki są super, a już koszyczek przepiękny.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, niestety tyle co Wasza :)
      i cieszę się że karteczki się podobają, ślę pozdrowionka :*

      Usuń
  9. Agatko ja się poddaję. Dosyć że już masz wszystkie kartki zrobione,to jeszcze jakie super!!! Koszyczek jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatka Ty to masz tempo, szybciutko uwinelas się z zadaniem a jeszcze piszesz ze i lipiec juz zrobiłaś-szok. Fajne te karteczki, metody tej nie znam musze poczytać może kiedyś wypróbuję:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też Agnieszko jestem cały czas w szoku :) a technikę polecam sprawdzić, pracochłonna ale fajna zabawa i efekty! Pozdrawiam również :)

      Usuń
  11. Agatko Ty to jak pendolino ,zaksakujesz i to jakimi świetnymi karteczkami .
    Piękne te wzorki ,ślicznie wykonane .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... pendolino...fajne porównanie :) przesyłam uściski :)

      Usuń
  12. Piękne karteczki w technice dla mnie obcej, tym bardziej podziwiam:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko! ale Ty szybka jesteś. karteczki rewelacyjnie piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ta... pociąg ekspres :) hehe... dzięki i również pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Piekne karteczki zrobilas, ta technika mi jest nieznana dlatego nisko sie klaniam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam spróbować zabawa fajna i ciekawe doświadczenie :)
      uściski !

      Usuń
  15. Śliczne karteczki w technice mi obcej :))tym bardziej podziwiam.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż stoi na przeszkodzie żeby ją zgłębić ?! POLECAM !!! i przesyłam również pozdrowionka !

      Usuń
  16. Świetne te karteczki,bardzo ciekawa jest ta technika

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne karteczki, a do tego powstały w expresowym tempie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjątkowo szybko, przyznaję :) również pozdrawiam serdecznie !

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!