28.06.2016

kocyk cz. 2

I kolejne kwadraty do mojego drucianego dzieła :) największe w życiu, jeśli go skończę :)

Kwadracik w kolorze srebrzystej szarości jest wykonany podwójnym ściegiem ryżowym a kwadrat w kolorze ciemnego pomarańczu ma na sobie wzór w gąsienice (tu musiałam dokładnie pilnować instrukcji ale dałam radę :)


Kolejne dwa to wzór w trójkąty na kwadracie z ciepłej bieli i ażurowy wzór w słupki na kwadracie w kolorze kamiennej szarości (wzór trudniejszy bo z narzucaniem nitki itd... ale fajnie wyszedł :)


Kolejny wzór, co prawda mało widoczny, to wzór w szachownicę wykonany włóczką koloru musztardowej żółci ( taki sobie) 


I kolejne w kolorze ciepłej bieki to karbowany fałszywy ściągacz a w kolorze srebrzystej szarości to UWAGA..... skóra jaszczurki :):):) Ale ktoś miał fantazję :)


Poniżej kwadrat w kolorze ciepłej bieli ww wzorze w poziome kreski ( błąd był w instrukcji ale po pierwszym rzędzie naprawiłam, jednak nie chciało mi się pruć więc jest jak jest, nikt mi tam nie będzie się dopatrywał :) ) a drugi kwadrat w kolorze fuksji to ścieg pończoszniczy obramowany ściegiem ryżowym i ozdobiony haftem wykonanym oczkiem cerowanym w kolorze ciepłej bieli.


I kolejne kwadraty do narzutki gotowe.... :)
miłego dzionka życzę !!!

13 komentarzy:

  1. W takim tempie dziergasz, że jesienią piękny kocyk będzie gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale różnorodność wzorów. Piękny będzie kocyk-narzutka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na koniec :)

      Usuń
  3. To będzie piękny, kolorowy, przytulny kocyk.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, też w to wierzę :) uściski przesyłam !

      Usuń
  4. Abrakadabra😌 ja pojęcia o tym nie mam.Na pewno będzie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... tyle rzeczy świetnie Anitko robisz więc zapewne i na drutach by Ci dobrze szło :)

      Usuń
    2. Taka na drutach to ja mogę popatrzeć jak gołębie sąsiada siedzą 😆 po

      Usuń
  5. Agatko! Zdaje mi się że to będzie duży koc a nie kocyk:-)kwadraty są piękne i jakie urozmaicone,zapowiada się nie zły kocyk - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. To ile już tych kwadracików masz, a ile ich jeszcze potrzebujesz? Podziwiam, bo mi by chyba zabrakło cierpliwości do tak dużego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu 20 mam kwadratów a do końca nie wiem ile tego ma być bo wzory dostaję partiami... :) a cierpliwości on uczy na pewno, przy zszywaniu tego dziadostwa pewnie najbardziej :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!