6.06.2016

kocyk...

...narzuta... czy coś w ten deseń :) robiona na drutach, składa się z różnych i wielu , wielu części :)

pierwsze dwie: kolor fuksji ścieg francuski, srebrzysty ścieg pończoszniczy
 ze wzorem w kolorze fuksji


kolejne trzy, wykonane z pomocą Mamy, tzn. Mamusia z chęcią przyłączyła się do wykonywanych kwadratów po wielu wielu latach nietrzymania drutów w rękach, miała fajną odskocznię : pomarańczowy kwadracik to ścieg ryżowy, kolor ciepłej bieli to wyszywany kwadrat ściegami ryżowym i pończoszniczym i ozdobiony ściegiem łańcuszkowym, 
kolor musztardowej żółci to ścieg ryżowy szachownica.


Kolejne to: kwadrat w kolorze kamiennej szarości wykonany ściegiem pończoszniczym odwróconym i kwadrat w kolorze fuksji wykonany ściegiem pończoszniczym z bąbelkami. Trochę te bąbelki mnie kosztowały ale jak już się je rozpracuje to nie jest źle ;)


 W kolejnym pomarańczowym kwadracie został wykorzystany wzór ściegu zwykłego i odwróconego pończoszniczego (widoczne koło na środku kwadratu), a kwadrat w kolorze fuksji ma zrobiony wzór w romby za pomocą prawych i lewych oczek. Też pracowity wzór, bo trzeba pilnować dokładnie kolejności.... ale warto !

Kwadracik w kolorze ciepłej bieli to fałszywy ściągacz. 
Genialnie prosty w wykonaniu i efekt świetny !

i szary kwadracik to wzór ażurowy.... 


Wszystkie nazwy ściegów i nazwy kolorów spisałam oczywiście z instrukcji :) 

To dopiero początek, daleka droga jeszcze przede mną ale już ciekawa jestem jaki będzie efekt końcowy. W sumie tu na blogu nigdy jeszcze nie pokazywałam etapów prac w kilku postach tylko wszystko w jednym ale w tym przypadku uznałam, że dużo tego, za dużo jak na jeden post. Idzie powoli więc nie planuję terminu zakończenia ale zapewne się pochwalę efektami  :) 
Zatem 11 kwadracików zrobione :)

10 komentarzy:

  1. Działaj, Agatko, bo bardzo jestem ciekawa efektu końcowego ;)
    Na razie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działam, działam ale idzie mega wolno :P hehe...

      Usuń
  2. Z drutami tego no ... mamy wzajemnego focha i nie gadamy ze sobą :)podziwiam, czekam na cd. Tulaski dla Zosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. focha powiadasz.... przejdzie kiedyś ???
      uściski :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem efektu końcowego bo jak na razie zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to czarna magia. Ładne nazwy ściegów i fajnie nie które wyglądają (szczególnie ten biały kwadracik). Jednak mi z drutami nie po drodze więc mogę tylko patrzeć i podziwiać zamiast cokolwiek rozumieć :) Ciekawa jestem efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!