9.06.2016

metaliczny czerwiec

U Inki w czerwcu na karteczce świątecznej ma być element metalowy... gdy pierwszy raz przeczytałam post z wymaganiami w głowie nie miałam żadnego pomysłu, dosłownie pustka ale po kolejnym przeczytaniu wszystkiego zaświtała mi jedna myśl.... zrealizowałam ją w połowie, gdyż podczas szperania w moich kartonach i kartonikach z przydasiami (tak to jest jak się nie ma pracowni/miejsca do tworzenia) natknęłam się na takie coś jak niby ćwiek...dostałam go chyba w wymiance urodzinowej i nie sądziłam że to w ogóle zużyję a w szczególności do kartki a tu taka niespodzianka :) Popatrzcie na rezultat a no i karteczka po prawej zrobiona w technice ostatnio u mnie częstej w wykonaniu ...


Z rozpędu żeby wykorzystać też choinki, które wycięłam powstały kolejne dwie sympatyczne karteczki a poniżej choinki z naklejonymi metalicznymi bombeczkami :)

 
 I jak ? może być ??? 
Cieszę się że miałam wenę żeby je zrobić, bo są inne niż dotychczasowe moje kartki, więc coś nowego mi się przytrafiło zdziałać więc i satysfakcja jest !!! :)

14 komentarzy:

  1. Śliczne, pełne uroku karteczki.
    Ja tez nie mam miejsca do tworzenia i za każdym razem muszę od nowa rozkładać/składać cały jarmark:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, no i współodczuwam ból w braku swojego kątka do tworzenia... buziaki :*

      Usuń
  2. Agatko! Wszystkie karteczki są śliczne - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne karteczki:)
    Gratuluję świetnego pomysłu na kartkę z metalem - ćwiekiem. Czasem wyzwania są niezłą zagostką, ale dają niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak te wyzwania są świetne bo za każdym razem tworzy się coś innego, nowego, czego samemu by się nie wymyśliło :)

      Usuń
  4. Bo widzisz,Agato, metal jako wytyczna to dopiero połowa sukcesu, trzeba go mieć, ale potem cała zabawa z tym, że musimy wymyślać jak go użyć :)) i to chyba większe wyzwanie! Choinki z Iris, bo iris folding też można polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwieki albo cekiny jako bombki na choince to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te irysowe choinki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kapuje o co chodzi z tymi irysami, myślałam ze chodzi o kwiaty:) dzięki!!!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!