10.06.2016

perłowe gody

Mojego Wujostwa, Cioci Marylki i Wujka Mirka.
(na różnych tłach, lepsze to po prawej :))


Jeszcze raz Kochani STO LAT !!!

i poniżej Jasiu drugi i Paweł trzeci pomalowani na piratów podczas wczorajszego mini festynu dla dzieci w naszej wiosce, zorganizowanego przez sołectwo i podczas zabawy w mumie :)


i strażacki tor przeszkód:


i wspólna fotka:


I pochwalę się wspaniałościami, którymi obdarowała mnie Ania (wszystko Ania wyjaśniła na swoim blogu), nie wiem czym sobie zasłużyłam ale sprawiła mi WIELKĄ RADOŚĆ i ogromną niespodziankę bo wczoraj doszły do mnie wspaniałe rzeczy..... siedziałam nad tym otwierałam kolejny woreczek i nie mogłam wyjść z podziwu, że takie piękne, że tyle tego..... łał !!! Aniu jeszcze raz BARDZO CI DZIĘKUJĘ, za Twoje dobre i ogromne, WIELKIE SERDUCHO !!!


I tym optymistycznym akcentem kończę na dziś i na ten tydzień i wracam do pracy i ogarniania ąmaluchów, mam w planie walkę ze szpinakiem :):):) ciekawe czy maluchy i mi pomogą... :)
pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę !!!

10 komentarzy:

  1. Jeszcze raz gratuluję tych śliczny upominków od Ani na pewno wykorzystasz. Choćby do kolejnej kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się przydadzą.... również przesyłam pozdrowionka !

      Usuń
  2. Agatko, piękna kartka i sto lat dla Cioci i Wujka.
    Gratuluję tak wspaniałych upominków.
    Oj, widzę, że na pikniku było wesoło. Zdarzało mi się malować dzieci na pikniku, nie wiem kto miał większą frajdę, czy one, czy ja:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Małgosiu tu się zgodzę że malowanie dzieci to WIELKA frajda, też to bardzo lubię :) dzięki za miłe słowa i ślę uściski :)

      Usuń
  3. Wspaniałe prezenty Ania Ci wysłała, gratuluję. Karteczki zrobiąłś świetne. A chłopaki fantastycznie wyglądają jako piraci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka na perłowe gody :)
    Gratuluję paczki ze wspaniałymi prezentami. Na pewno stworzysz z ich pomocą kolejne cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki no i tworzyć będę się starała a co wyjdzie, czas pokaże ;)

      Usuń
  5. Agatko pędzisz jak błyskawica z tymi postami, nie nadążam za Tobą. Umyka mi sporo u Ciebie, bo nie widzę gadżetu Obserwatorów. Może warto zainstalować :-)
    Cieszę się, że niespodzianka Ci się spodobała. A karteczki zrobiłaś piękne i te i poprzednie i następne:-)Widać sprawia Ci to radość.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh... błyskawica to może nie ale tworzyć bardzo lubię :) Aniu a podpowiesz jak ten gadżet wprowadzić ???

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!