26.09.2016

Śnieżynki ???

I to nie zimą? A jednak !!! I to wszystko za sprawką Uli....
w sumie na pomysł śnieżynki wpadła Iza, Uli córeczka :)



Pierwsza śnieżynka w roli głównej, ecru w połączeniu ze złotym. Kanwa drobniutka, dobrze bo bym na większej nie zmieściła śnieżynki na kartkę. Dawno takich drobnych krzyżyków nie stawiałam ale podobało mi się, jedna nitka, szybko idzie, mało muliny schodzi...same plusy :)





Druga też solo ale niebieska
 



Trzecia w kombinacji z choinką i koronką. Tu śnieżynki perełkowe są na koronce w prawym dolnym rogu. Pierwszy raz szyłam na tym lnie w kropeczki, przyjemnie całkiem :)



 I w całości trio śnieżynkowe :)


pozdrawiam i owocnego tygodnia życzę :)



40 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie śnieżynek Agatko? Wszystkie fajne, ale ta granatowa jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki genialne, śnieżynki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję talentu - każda kartka jest przepiękna, w każdej pokazałaś się z innej strony, to oznacza tylko jedno - wszechstronnie utalentowana kobieta z ciebie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hehe... może nie wszechstronnie ale trochę utalentowana :) dzięki i pozdrawiam !

      Usuń
  4. Śliczne kartki, Agatko!
    U mnie też czeka len w białe i czerwone kropeczki...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kartki!!
    ta niebieska zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki!Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu, rowniez przesyłam pozdrowionka!!!:)

      Usuń
  7. Przepiękne te kartki!!!!!. Agatko ciągle mnie zaskakujesz swoimi zdolnościami i kreatywnością :)
    Pozdrawiam Cieplutko i ciesze się, że wena wróciła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze Aniu:)? Sciskam i dziękuje za miłe słowa:)

      Usuń
  8. Cudne śnieżynki! Najładniejsza ta na czerwonym tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki Gosiu, jak widze jednym to innym co innego sie podoba! I fajnie, tak ma byc:)

      Usuń
  9. Agatko, zasypałaś śnieżynkami aż miło. Mam nadzieję, że zimą z nieba będą padać równie piękne:)
    Tule mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Zima ze śniegiem, to jest to!!! Sciskam:)

      Usuń
  10. Agatko jesteś wielka , śnieżynki są przepiękne. Moja faworytka to ta niebieska. I ta kanwa w kropki jest jednak świetna .. oj kusi mnie coraz bardziej. Kiedy Ty to wszystko ogarniasz ?? Jestem pełna podziwu dla Ciebie .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuje:) zawsze możesz na tej kanwie robić większe krzyzyki i bedzie ok! Sciskam:)

      Usuń
  11. Agatko, nie tak dawno doszłam do wniosku żeś jest normalna💐 prawda? Pytam się - gdzie Ty masz ten motorek? Albo jakie lejesz w siebie paliwo- bo kartki cudne💝 ja bym tych Xxx z lupą nie postawiła 😆
    Tulaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) fajna jesteś Anitko:) dziękuje i sciskam!!!

      Usuń
  12. Agatko znowu mnie zaskoczyłaś swoimi karteczkami :) Wyhaftowałaś cudowne śnieżynki, które znalazły swoje miejsce na wspaniałych karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buuu Agatko tylko u Ciebie śnieżynek że aż mnie zmroziło.
    A na poważnie przepiękne hafty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marzenko i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Agatko! Śliczne karteczki, Mnie zauroczyła ta Niebieska - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę,że śnieżynki i choinki zawróciły Ci w głowie :) fajnie, za to jest co oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniutkie te Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, wszystkie hafciki mnie zachwyciły, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające karteczki przygotowałaś. Śnieżynkowe są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!