4.04.2017

zmiana kodu, 3 z przodu !!!

Tym razem padło na mnie hehe :) Wczoraj obchodziliśmy z bratem swój Jubileusz mały a dzisiaj przychodzę żeby się pochwalić karteczkami, które otrzymałam z tej okazji, do tego też dostałam masę upominków za co Wam bardzo dziękuję !!! Zwłaszcza, że to co otrzymałam to wielkie niespodzianki dla mnie , DZIĘKUJĘ ! przede wszystkim za pamięć i Wasze dobre serducha !!!
 Nie pokazuję tu wszystkiego bo chodzi mi o to,
żebyście wiedziały że cenna jest dla mnie właśnie pamięć  :)

od Uli:

od Ani:

od Sylwii:

Od Lidki:

I podsyłam pyszny kawałek tortu wykonanego przez naszą Rodzicielkę, Kochaną Mamę Joannę :)



Oprócz tradycyjnych kartek, dostałam mnóstwo smsów i odebrałam kilka telefonów, dzięki za to że jesteście i pamiętacie. Częstujcie się tortem no i co, miłego dzionka życzę :)


48 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Agatko! zarówno oczywiście dla Ciebie jak i brata bliźniaka! teraz to Ci się zacznie życie po 30 :) pozdrawiam cieplutko i urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla Ciebie i brata :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko raz jeszcze wszystkiego dobrego dla Ciebie i braciszka. Torcik był pycha :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat Agatko i dla brata również.
    Wszystkiego co najpiękniejsze w życiu 🎂 🎁 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych radosnych dni, twórczych inspiracji i spełnienia wszystkich dobrych marzeń. Bratu ciągłego zachwytu nad zdolną siostrą i oczywiście własnego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dobre z tym zachwytem!:) dziekujemy z serca:)

      Usuń
  6. Sto lat :) Trzydziestki są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz wszystkiego dobrego dla Was obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki dostałaś, a tort wygląda smakowicie :).

    Agatko przyjmij ode mnie też wszystkiego najlepszego. Spełnienia marzeń. Dużo zdrówka i trochę dłuższej doby ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agnieszko za życzonka:) sciskam ciepło!

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Brata z okazji urodzin :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, a ze mnie gapa. Przyjmij więc dziś Agatko najserdeczniejsze życzenia dla Ciebie i brata.
    Ps. Smarkula z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat! Dostałaś śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszelkiej pomyślności w każdej dziedzinie życia życzę Ci Agatko :-D I całuski przesyłam :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 z przodu, o jej, kiedy to było... ;-) Jak spóźnione, tak szczere najlepsze życzenia Agatko, dla Ciebie i Bliźniaka:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat ! zdrówka, pociechy z pociech i nieustajacej weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego!!!!!!!Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Agatko! Jak było daleko to pamiętałam a jak przyszedł czas to wyszło całkiem z łowy, starość nie radość, Przyjm chociaż dzisiaj Najlepsze życzenia, Zdrowia i samych Szczęśliwych chwil, Co to jest 30 Lat, Młody wiek Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko , A torcik apetyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A młodość nie wieczność wiec wszystko gra Krysiu:) dziekuje za życzonka i sciskam:)

      Usuń
  19. Jeszcze raz wszystkiego dobrego Agatko dla Ciebie i brata :) ja w tym roku też mam zmianę kodu... hehehehe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Hihi to razem sobie zmieniamy kod, fajnie:) i to całkiem blisko siebie, mogłybyśmy wspólna imprezę zrobic Haha tylko te kilometry!!! I dzieki Ulo raz jeszxze ogromne:):):)

      Usuń
    2. ;) hehehe... tylko ja +10 ;)

      Usuń
    3. Oj tam!!! Szczególik :):):)

      Usuń
  20. Agatko wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń. A torcik aź ślinka cieknie :). Wspaniałe prezenciki od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatko, piękne urodziny!
    Wszystkiego najlepszego, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione 100 lat, Agatko! Niech będzie Ci wesoło, a zdrowie i wena nie opuszczają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!